Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-10-12 10:12:22  Mateusz Meres

Utworzono artykuł 166403 o nazwie 'Nabór na wolne stanowisko pracy - inspektor ds. świadczeń'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste166403
user_idpuste1500335
resource_idpuste1143
namepusteNabór na wolne stanowisko pracy - inspektor ds. świadczeń
category_idpuste13819
language_idpuste1
shortpusteNabór na wolne stanowisko pracy - inspektor ds. świadczeń
fullpuste

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Al. Jana Pawła II 14:

 

Inspektor ds. świadczeń

LICZBA ETATÓW: 1

PLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA: listopad 2018 r.

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

2) wykształcenie wyższe;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność interpretacji przepisów prawa a w szczególności:

-  ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

-  ustawy o świadczeniach rodzinnych,

-  ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

-  ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

-  ustawy o ochronie danych osobowych,

-  ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,

-  ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „ Za życiem”,

- ustawy w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”;  


2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;

3) predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja czasu pracy, staranność, dokładność;

4) preferowana znajomość obsługi programów do obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych;

5) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

1) obsługa wnioskodawców:

- wydawanie, przyjmowanie, wniosków o ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego i pozostałych świadczeń rodzinnych;

- wprowadzenie wniosków do programu i ich opracowywanie

- wydawanie decyzji w sprawach w/w świadczeń;

- działania informacyjne w zakresie w/w świadczeń;

2) archiwizacja dokumentacji;

3) współpraca z wyodrębnionymi w Ośrodku komórkami organizacyjnymi;

4) współpraca z jednostkami zewnętrznymi

5) wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb Ośrodka, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;

b) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku; c) wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon;

d) fizyczne warunki pracy: praca związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój biurowy oświetlony, obsługa komputera z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

e) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania pracy w wymuszonej pozycji siedzącej mogą powodować obciążenie kręgosłupa i mięśni tułowia.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

c) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;

d) kserokopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);

e) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

f) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;

g) kwestionariusz osobowy;

h) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych w OPS w Głuchołazach dostępnych na stronie https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html

 

 

Druk kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej OPS w Głuchołazach.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach  -  sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Ośrodka (decyduje data wpływu do OPS) do dnia 26.10.2018 do godziny 15.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. świadczeń”.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Ośrodka  oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:     

  
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych”

 

 

Katarzyna Łojko

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

w Głuchołazach

publishfrompuste2018-10-12 00:00:00
_activepuste1
slugpustenabor-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-ds-swiadczen
2018-10-12 12:54:24  Mateusz Meres

Pole category_id zmieniło wartość z '13819' na '17809'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1381917809
2018-11-02 14:48:02  Mateusz Meres

Pole category_id zmieniło wartość z '17809' na '17810'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1780917810
2018-11-15 12:14:44  Mateusz Meres
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-02-17 07:42:08  Mateusz Meres

Pole category_id zmieniło wartość z '17810' na '13733'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1781013733
2020-02-17 07:46:55  Mateusz Meres

Pole category_id zmieniło wartość z '13733' na '17810'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1373317810
2022-08-29 14:08:33  Mateusz Meres

Pole category_id zmieniło wartość z '17810' na '95989'

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach<br /> ogłasza otwarty i konkurencyjny nab&oacute;r na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Al. Jana Pawła II 14:</p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left: 22.5pt;"> <strong>Inspektor ds. świadczeń</strong></p> <p> <strong>LICZBA ETAT&Oacute;W: 1</strong></p> <p> <strong>PLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA: listopad 2018 r.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>1. Wymagania niezbędne:</strong></p> <p> 1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o&nbsp;pracownikach samorządowych;</p> <p> 2) wykształcenie wyższe;</p> <p> 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw&nbsp;publicznych;</p> <p> 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z&nbsp;oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;</p> <p> 5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>2. Wymagania dodatkowe:</strong></p> <p> 1) umiejętność interpretacji przepis&oacute;w prawa a w szczeg&oacute;lności:</p> <p> -&nbsp; ustawy o&nbsp;pomocy osobom uprawnionym do aliment&oacute;w,</p> <p> -&nbsp; ustawy o&nbsp;świadczeniach rodzinnych,</p> <p> -&nbsp; ustawy o&nbsp;pomocy państwa w&nbsp;wychowywaniu dzieci,</p> <p> -&nbsp; ustawy kodeks postępowania administracyjnego,</p> <p> -&nbsp; ustawy o&nbsp;ochronie danych osobowych,</p> <p> - &nbsp;ustawy o&nbsp;ustalaniu i&nbsp;wypłacie zasiłk&oacute;w dla opiekun&oacute;w,</p> <p> -&nbsp; ustawy o&nbsp;wsparciu kobiet w&nbsp;ciąży i&nbsp;rodzin &bdquo; Za życiem&rdquo;,</p> <p> - ustawy w sprawie szczeg&oacute;łowych warunk&oacute;w realizacji rządowego programu &bdquo;Dobry start&rdquo;;&nbsp;&nbsp;</p> <p> <br /> 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (gł&oacute;wnie MS Office) oraz urządzeń biurowych;</p> <p> 3)<strong>&nbsp;predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja czasu pracy, staranność, dokładność;</strong></p> <p> 4)&nbsp;<strong>preferowana znajomość obsługi program&oacute;w do obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych;</strong></p> <p> 5) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :</strong></p> <p> 1) obsługa wnioskodawc&oacute;w:</p> <p> - wydawanie, przyjmowanie, wniosk&oacute;w o ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego i&nbsp;pozostałych świadczeń rodzinnych;</p> <p> - wprowadzenie wniosk&oacute;w do programu i ich opracowywanie</p> <p> - wydawanie decyzji w sprawach w/w świadczeń;</p> <p> - działania informacyjne w zakresie w/w świadczeń;</p> <p> 2) archiwizacja dokumentacji;</p> <p> 3) wsp&oacute;łpraca z wyodrębnionymi w Ośrodku kom&oacute;rkami organizacyjnymi;</p> <p> 4) wsp&oacute;łpraca z jednostkami zewnętrznymi</p> <p> 5) wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb Ośrodka, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:</strong></p> <p> a) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;</p> <p> b) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku; c) wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon;</p> <p> d) fizyczne warunki pracy: praca związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pok&oacute;j biurowy oświetlony, obsługa komputera z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,</p> <p> e) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania pracy w wymuszonej pozycji siedzącej mogą powodować obciążenie kręgosłupa i mięśni tułowia.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych:</strong></p> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>6. Wymagane dokumenty:</strong></p> <p> a) list motywacyjny;</p> <p> b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;</p> <p> c) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;</p> <p> d) kserokopie dokument&oacute;w potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);</p> <p> e) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;</p> <p> f) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;</p> <p> g) kwestionariusz osobowy;</p> <p> h) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych w OPS w Głuchołazach dostępnych na stronie&nbsp;<a href="https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html">https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html</a></p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> Druk kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej OPS w Głuchołazach.</p> <p> Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach &nbsp;- &nbsp;sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Ośrodka (decyduje data wpływu do OPS) do dnia&nbsp;<strong>26.10.2018&nbsp;</strong>do godziny&nbsp;<strong>15<strong>.00</strong></strong>, w zamkniętej kopercie z dopiskiem&nbsp;<strong>&bdquo;Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. świadczeń&rdquo;.</strong></p> <p> Dokumenty, kt&oacute;re wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.</p> <p> <strong>Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong></p> <p> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Ośrodka &nbsp;oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach. Informacje o&nbsp;kandydatach, kt&oacute;rzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></p> <p> <strong>&nbsp;&nbsp;</strong><br /> <strong>&bdquo;</strong><em><strong>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w&nbsp;ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z&nbsp;Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w&nbsp;sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych&rdquo;</strong></em></p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left: 212.4pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"> <strong>Katarzyna Łojko</strong></p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"> <strong>Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej</strong></p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"> <strong>w Głuchołazach</strong></p> ' na ' <p style="text-align: center;"><strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="text-align: center;">Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach<br /> ogłasza otwarty i konkurencyjny nab&oacute;r na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Al. Jana Pawła II 14:</p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="margin-left: 22.5pt; text-align: center;"><strong>Inspektor ds. świadczeń</strong></p> <p><strong>LICZBA ETAT&Oacute;W: 1</strong></p> <p><strong>PLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA: listopad 2018 r.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Wymagania niezbędne:</strong></p> <p>1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o&nbsp;pracownikach samorządowych;</p> <p>2) wykształcenie wyższe;</p> <p>3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw&nbsp;publicznych;</p> <p>4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z&nbsp;oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;</p> <p>5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Wymagania dodatkowe:</strong></p> <p>1) umiejętność interpretacji przepis&oacute;w prawa a w szczeg&oacute;lności:</p> <p>-&nbsp; ustawy o&nbsp;pomocy osobom uprawnionym do aliment&oacute;w,</p> <p>-&nbsp; ustawy o&nbsp;świadczeniach rodzinnych,</p> <p>-&nbsp; ustawy o&nbsp;pomocy państwa w&nbsp;wychowywaniu dzieci,</p> <p>-&nbsp; ustawy kodeks postępowania administracyjnego,</p> <p>-&nbsp; ustawy o&nbsp;ochronie danych osobowych,</p> <p>- &nbsp;ustawy o&nbsp;ustalaniu i&nbsp;wypłacie zasiłk&oacute;w dla opiekun&oacute;w,</p> <p>-&nbsp; ustawy o&nbsp;wsparciu kobiet w&nbsp;ciąży i&nbsp;rodzin &bdquo; Za życiem&rdquo;,</p> <p>- ustawy w sprawie szczeg&oacute;łowych warunk&oacute;w realizacji rządowego programu &bdquo;Dobry start&rdquo;;&nbsp;&nbsp;</p> <p><br /> 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (gł&oacute;wnie MS Office) oraz urządzeń biurowych;</p> <p>3)<strong>&nbsp;predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja czasu pracy, staranność, dokładność;</strong></p> <p>4)&nbsp;<strong>preferowana znajomość obsługi program&oacute;w do obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych;</strong></p> <p>5) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :</strong></p> <p>1) obsługa wnioskodawc&oacute;w:</p> <p>- wydawanie, przyjmowanie, wniosk&oacute;w o ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego i&nbsp;pozostałych świadczeń rodzinnych;</p> <p>- wprowadzenie wniosk&oacute;w do programu i ich opracowywanie</p> <p>- wydawanie decyzji w sprawach w/w świadczeń;</p> <p>- działania informacyjne w zakresie w/w świadczeń;</p> <p>2) archiwizacja dokumentacji;</p> <p>3) wsp&oacute;łpraca z wyodrębnionymi w Ośrodku kom&oacute;rkami organizacyjnymi;</p> <p>4) wsp&oacute;łpraca z jednostkami zewnętrznymi</p> <p>5) wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb Ośrodka, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:</strong></p> <p>a) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;</p> <p>b) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku; c) wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon;</p> <p>d) fizyczne warunki pracy: praca związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pok&oacute;j biurowy oświetlony, obsługa komputera z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,</p> <p>e) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania pracy w wymuszonej pozycji siedzącej mogą powodować obciążenie kręgosłupa i mięśni tułowia.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych:</strong></p> <p>W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>6. Wymagane dokumenty:</strong></p> <p>a) list motywacyjny;</p> <p>b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;</p> <p>c) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;</p> <p>d) kserokopie dokument&oacute;w potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);</p> <p>e) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;</p> <p>f) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;</p> <p>g) kwestionariusz osobowy;</p> <p>h) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych w OPS w Głuchołazach dostępnych na stronie&nbsp;<a href="https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html">https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html</a></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Druk kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej OPS w Głuchołazach.</p> <p>Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach &nbsp;- &nbsp;sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Ośrodka (decyduje data wpływu do OPS) do dnia&nbsp;<strong>26.10.2018&nbsp;</strong>do godziny&nbsp;<strong>15<strong>.00</strong></strong>, w zamkniętej kopercie z dopiskiem&nbsp;<strong>&bdquo;Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. świadczeń&rdquo;.</strong></p> <p>Dokumenty, kt&oacute;re wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.</p> <p><strong>Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong></p> <p>Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Ośrodka &nbsp;oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach. Informacje o&nbsp;kandydatach, kt&oacute;rzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;</strong><br /> <strong>&bdquo;</strong><em><strong>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w&nbsp;ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z&nbsp;Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w&nbsp;sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych&rdquo;</strong></em></p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left: 212.4pt;">&nbsp;</p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"><strong>Katarzyna Łojko</strong></p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"><strong>Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej</strong></p> <p style="margin-left: 212.4pt; text-align: right;"><strong>w Głuchołazach</strong></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1781095989
full

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Al. Jana Pawła II 14:

 

Inspektor ds. świadczeń

LICZBA ETATÓW: 1

PLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA: listopad 2018 r.

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

2) wykształcenie wyższe;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność interpretacji przepisów prawa a w szczególności:

-  ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

-  ustawy o świadczeniach rodzinnych,

-  ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

-  ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

-  ustawy o ochronie danych osobowych,

-  ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,

-  ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „ Za życiem”,

- ustawy w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”;  


2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;

3) predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja czasu pracy, staranność, dokładność;

4) preferowana znajomość obsługi programów do obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych;

5) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

1) obsługa wnioskodawców:

- wydawanie, przyjmowanie, wniosków o ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego i pozostałych świadczeń rodzinnych;

- wprowadzenie wniosków do programu i ich opracowywanie

- wydawanie decyzji w sprawach w/w świadczeń;

- działania informacyjne w zakresie w/w świadczeń;

2) archiwizacja dokumentacji;

3) współpraca z wyodrębnionymi w Ośrodku komórkami organizacyjnymi;

4) współpraca z jednostkami zewnętrznymi

5) wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb Ośrodka, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;

b) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku; c) wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon;

d) fizyczne warunki pracy: praca związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój biurowy oświetlony, obsługa komputera z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

e) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania pracy w wymuszonej pozycji siedzącej mogą powodować obciążenie kręgosłupa i mięśni tułowia.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

c) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;

d) kserokopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);

e) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

f) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;

g) kwestionariusz osobowy;

h) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych w OPS w Głuchołazach dostępnych na stronie https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html

 

 

Druk kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej OPS w Głuchołazach.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach  -  sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Ośrodka (decyduje data wpływu do OPS) do dnia 26.10.2018 do godziny 15.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. świadczeń”.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Ośrodka  oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:     

  
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych”

 

 

Katarzyna Łojko

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

w Głuchołazach

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Al. Jana Pawła II 14:

 

Inspektor ds. świadczeń

LICZBA ETATÓW: 1

PLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA: listopad 2018 r.

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

2) wykształcenie wyższe;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność interpretacji przepisów prawa a w szczególności:

-  ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

-  ustawy o świadczeniach rodzinnych,

-  ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

-  ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

-  ustawy o ochronie danych osobowych,

-  ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,

-  ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „ Za życiem”,

- ustawy w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”;  


2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;

3) predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja czasu pracy, staranność, dokładność;

4) preferowana znajomość obsługi programów do obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych;

5) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

1) obsługa wnioskodawców:

- wydawanie, przyjmowanie, wniosków o ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego i pozostałych świadczeń rodzinnych;

- wprowadzenie wniosków do programu i ich opracowywanie

- wydawanie decyzji w sprawach w/w świadczeń;

- działania informacyjne w zakresie w/w świadczeń;

2) archiwizacja dokumentacji;

3) współpraca z wyodrębnionymi w Ośrodku komórkami organizacyjnymi;

4) współpraca z jednostkami zewnętrznymi

5) wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb Ośrodka, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;

b) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku; c) wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon;

d) fizyczne warunki pracy: praca związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój biurowy oświetlony, obsługa komputera z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

e) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania pracy w wymuszonej pozycji siedzącej mogą powodować obciążenie kręgosłupa i mięśni tułowia.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

c) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;

d) kserokopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);

e) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

f) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;

g) kwestionariusz osobowy;

h) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych w OPS w Głuchołazach dostępnych na stronie https://opsglucholazy.bip.gov.pl/rodo/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html

 

 

Druk kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej OPS w Głuchołazach.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach  -  sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Ośrodka (decyduje data wpływu do OPS) do dnia 26.10.2018 do godziny 15.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. świadczeń”.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniający wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Ośrodka  oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Głuchołazach. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:     

  
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych”

 

 

Katarzyna Łojko

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

w Głuchołazach

2022-08-29 14:08:34  Mateusz Meres

Załączono plik 451853

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4970999
user_idpuste1500335
fobject_idpuste451853
resource_idpuste1143
modelpusteArticle
foreign_idpuste166403
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-08-29 14:08:34  Mateusz Meres

Załączono plik 451854

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4971000
user_idpuste1500335
fobject_idpuste451854
resource_idpuste1143
modelpusteArticle
foreign_idpuste166403
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-08-29 14:08:34  Mateusz Meres

Załączono plik 460996

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4971001
user_idpuste1500335
fobject_idpuste460996
resource_idpuste1143
modelpusteArticle
foreign_idpuste166403
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-08-29 14:08:34  Mateusz Meres

Załączono plik 465901

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4971002
user_idpuste1500335
fobject_idpuste465901
resource_idpuste1143
modelpusteArticle
foreign_idpuste166403
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..