Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Świadczenie usług obejmujących badania lekarskie w zakresie medycyny pracy dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach w 2021 r.  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach  
Województwo
OPOLSKIE  
Powiat
nyski  
Miasto
Głuchołazy  
Ulica
Aleja Jana Pawła II  
Numer budynku
14  
Data publikacji od
2020-12-08  
Data publikacji do
2020-12-16  
Termin składania ofert
2020-12-15 11:00  

 

Zapytanie ofertowe dotyczy zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej

30 000 euro.

 

I. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej

al. Jana Pawła II 14, 48-340 Głuchołazy

tel. 77 4036222 fax 774036231

e-mail: ops@ops-glucholazy.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących badania lekarskie w zakresie medycyny pracy w okresie od dnia 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  2. Usługa obejmuje w szczególności świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu profilaktycznych badań: wstępnych, okresowych, kontrolnych przez lekarza medycyny pracy oraz badań wykonywanych przez lekarzy specjalistów przewidzianych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy i przepisach wydanych na ich podstawie, w tym, na dzień podpisania Umowy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
  3. Zakres świadczeń:
  • Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;

  • Ograniczanie szkodliwego wpływu pracy na zdrowie.

  1. Liczba pracowników objętych badaniami lekarskimi stanowiącymi przedmiot zamówienia to około 39 osób. Liczba ta może być większa lub mniejsza.

 

III. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

  1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.

  2. Podstawą świadczenia usług medycznych będzie imienne skierowanie wydane każdej osobie kierowanej na badanie, zawierające nazwę stanowiska pracy oraz opis warunków pracy, wykaz czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia występujących na tym stanowisku.

  3. Świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane
    na terenie Głuchołaz w dni robocze od poniedziałku do piątku.

  4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. realizacji świadczeń medycznych będących przedmiotem zamówienia zgodnie
    z zasadami sztuki lekarskiej oraz przez personel posiadający odpowiednie do rodzaju badania kwalifikacje zawodowe i uprawnienia,

  2. przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań skierowanej osoby
    w ciągu jednego dnia; w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań, dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań w terminie do 7 dni od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia,

  3. wydania każdej osobie skierowanej na badania dokumentów stwierdzających istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

  4. udzielania świadczeń medycznych z należytą starannością, z poszanowaniem prawa pacjenta, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej oraz zasadami etyki zawodowej.

 

IV. Oferta powinna zawierać:

  1. Nazwę i adres Wykonawcy.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
  3. Oferta powinna być zgodna z załącznikiem nr 1.

 

V. Termin realizacji zamówienia: na podstawie umowy od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

 

VI. Należność za wykonane usługi zostaną uregulowane w dniu badania. Faktura lub rachunek za wykonane badanie będzie wystawiony w dniu badania.

VII. Termin i miejsce złożenia oferty

Oferty należy składać w formie pisemnej bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00 lub przesyłką pocztową (liczy się data rejestracji oferty w siedzibie Zamawiającego) na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach, al. Jana Pawła II 14, 48-340 Głuchołazy ( sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach lub w formie elektronicznej na adres: katarzyna.lojko@ops-glucholazy.pl w terminie do dnia 15.12.2020 r. do godz. 11:00

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym

W postępowaniu ofertowym mogą brać udział oferenci, którzy posiadają odpowiednią wiedzę, umiejętności i doświadczenie.

 

IX. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami

Osobą wyznaczoną do kontaktów z oferentami jest Pani Katarzyna Łojko - Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach e–mail: katarzyna.lojko@ops-glucholazy.pl, tel. 723 431 866

 

X. Ocena ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15 w dniu 15.12.2020 r. w siedzibie Zamawiającego.
  2. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przystąpi do ich badania pod względem zgodności z warunkami zapytania ofertowego.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert będzie cena badań.
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niejawnie wg przedstawionych kryteriów oceny.
  5. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę, do zawarcia umowy.
  6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu ofert albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia telefonicznie o wyniku postępowania albo o jego zamknięciu bez dokonania wyboru.

 

XI. Zastrzeżenia zapraszającego do składania ofert.

  1. Ceny badań pracowniczych nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy.
  2. W ofercie proszę zaznaczyć, czy istnieje możliwość wykupienia przez pracownika dodatkowych badań lekarskich ( podać rodzaje i ceny badań dodatkowych).
  3. W ofercie należy podać ceny brutto badań lekarskich.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podawania przyczyny. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..