Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Usługa cateringowa, na ciepłe posiłki dla 45 osób w Dziennym Domu Senior + na terenie miasta Głuchołazy  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Województwo
OPOLSKIE  
Powiat
nyski  
Miasto
Głuchołazy  
Ulica
Aleja Jana Pawła II  
Numer budynku
14  
Data publikacji od
2019-12-17  
Data publikacji do
2019-12-26  
Termin składania ofert
2019-12-24 09:00  

Głuchołazy, dnia 17.12.2019r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. 2019 poz. 1843 z póź. zm. ) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.

 

  1. Zamawiający:

GMINA GŁUCHOŁAZY, OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, AL. JANA PAWŁA II 14,

48-340 GŁUCHOŁAZY REGON 004505866, NIP 753-238-26-90

 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

usługę cateringową, na ciepłe posiłki dla 45 osób w Dziennym Domu Senior + na terenie miasta Głuchołazy”.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa w formie dostawy ciepłego posiłku: obiadu dwudaniowego plus deser , od poniedziałku do piątku, dla mieszkańców Dziennego Domu Senior + na terenie miasta Głuchołazy. Posiłkiem planuje się objąć ok. 45 osób dorosłych. Zamawiający zastrzega, iż liczba osób korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu inna, w zależności od liczby osób.

Dowóz posiłków realizowany będzie pojazdem do tego przystosowanym z uwzględnieniem wymogów Sanepidu. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi warunków przygotowania i jakości posiłków dla osób dorosłych oraz warunków zdrowotnych żywności i żywienia obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego typu zamkniętego. Wykonawca przed rozpoczęciem działalności zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej decyzji, zezwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, wydanej przez właściwego inspektora sanitarnego.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.

  2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających oraz nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  3. Oferta będzie oceniana wg następujących kryteriów:

  1. Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium:

- najniższej ceny - 60 % wartości kryterium,

- doświadczenia - 40 % wartości kryterium;

  1. Zamawiający zawrze z wybranym przez siebie wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizację zamówienia;

  2. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z oferentem, który spełnił wszystkie wymagania, określone w zapytaniu ofertowym i przedłoży ofertę o najniższej cenie oraz odpowiednim doświadczeniu w zakresie usług cateringowych;

  3. W toku badania oceny oferty, zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty;

  4. Sposób obliczenia kryterium złożonych ofert na: „usługę cateringową, na ciepłe posiłki dla osób w Dziennym Domu Senior + na terenie miasta Głuchołazy”.

  5.  

  1. Kryterium ceny:

- Wybór najniższej ceny spośród złożonych ofert na „Usługę cateringową…” zważywszy na zachowanie ostrożności do porażająco niskiej ceny usługi w stosunku do kosztu wykonania usługi.

 

  1. Kryterium doświadczenie:

 

- Do wyliczeń zostanie przyjęta punktacja w skali od 10 do 40, gdzie punkty będą przyznawane na podstawie długości okresu prowadzenia działalności w zakresie cateringu wg tabeli poniżej:

Kryterium doświadczenia

10 pkt. – 10%

1-3 lat prowadzenia działalności w zakresie cateringu

20 pkt. – 20 %

4-5 lat prowadzenia działalności w zakresie cateringu

40 pkt. – 40%

od 6 lat prowadzenia działalności w zakresie cateringu

 

Realizacja usługi zostanie udzielona temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów spośród przedstawionych powyżej kryteriów tj. cena oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczo-finansowej.

 

6. Wymagania wobec wykonawcy oraz niezbędne dokumenty:

- oferta (załącznik nr 1),

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 ),

- przedstawienie dokumentów, potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług cateringowych, odpis CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) lub wypis z KRS (Krajowy Rejestr Sądowy).

 

7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić wg załączonego wzoru w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić zapis „OFERTA NA USŁUGĘ CATERINGOWĄ na ciepłe posiłki dla osób w Dziennym Domu Senior + na terenie miasta Głuchołazy”. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.

 

8. Złożenie oferty:

- w formie pisemnej na adres: GMINA GŁUCHOŁAZY, OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, AL. JANA PAWŁA II 14, 48-340 GŁUCHOŁAZY (osobiście lub pocztą).

- w formie elektronicznej na adres: katarzyna.lojko@ops-glucholazy.pl

 

9. Miejsce i termin złożenia oferty:

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, Al. Jana Pawła II 14, 48-340 Głuchołazy

(Sekretariat) do dnia 24.12.2019 r. do godz. 9:00 (decyduje data wpływu do ośrodka).

Formularze złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.

 

10. W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o terminie: podpisania umowy.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..